Geri
Eylül 14, 2022

Sektör profesyonelleri yeni e-ticaret yasasını yorumladı

Marketing Türkiye tarafından C suite yöneticilerin bilgilendirme ve networking platformu olarak tasarlanan C Level Club son buluşmasında yeni e-ticaret yasasının pazarlama ve reklam sektörüne etkilerini değerlendirmek üzere sektör paydaşlarını bir araya getirdi.

Elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanunda değişiklik yapılmasına dair 7 Temmuz’da Resmi Gazete’de yayınlanan ve bazı hükümleri 2023’te yürürlüğe girecek kanunun pazarlama ve reklam sektörüne etkilerinin değerlendirildiği toplantının moderatörlüğünü Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl gerçekleştirdi.

 

Marketing Türkiye C Level Club’ın katılımcıları:

  • DPİP Başkan Yardımcısı, MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver
  • IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın
  • Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Devrim
  • ETİD Genel Sekreteri Ömer GÜRKAN
  • INFLOW Network Kurucu Ortağı/GAIA CEO’su Afşın Avcı
  • DPİP Danışma Kurulu Üyesi, MMA Türkiye Hukuk Yürütme Kurulu Başkanı ve Genel Sekreteri Özlem Baysal Sezgin
  • Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen
  • Deloitte Danışmanlık Müdürü Metin Deniz Kavas
  • ETİD Eğitim Sorumlusu Sercan Çalbak

 

 

  • Mekan

    Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center