Geri
Temmuz 3, 2024

Marketing Türkiye C Level Club üyeleri start-up evrenini keşfetti

Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club üyeleri bu defa start-up evrenini keşfetmek için İTÜ ARI Teknokent’te bir araya geldi.

 

Türkiye start-up dünyasının önde gelen markalarından biri olan ve teknoloji sektöründe faaliyet gösteren Alotech’in CEO’su ve Kurucu Ortağı Cenk Soyak’ın başarılı ve ilham verici hikayesini paylaştığı buluşmada; “Türkiye’de start-up olmak ne demek?”, “Günümüz B2B dünyasında start up’lar için teknoloji ve yapay zeka entergrasyonu ne kadar önemli?”, “Bir start-up için pazarlama stratejisi ve pazarlama araçları deyince ne anlaşılmakta?” soruları da yanıt buldu.

 

C Level Club katılımcıları…

  • Banu Soyak, Lenovo Türkiye, Head of Marketing & Communications
  • Betül Atli, Marketing Türkiye Reklam ve Etkinlik Sorumlusu
  • Emre Kurtoğlu, Teknosa, CMO
  • Ferkan Merdan, VakıfBank, Executive Vice President
  • Gökçe Gencel Kunt, FLO, Chief Marketing & Growth Officer
  • Günseli Özen, Marketing Türkiye, Genel Yayın Yönetmeni
  • Hakan Göl, Deloitte, Technology & Transformation Business Unit Leader
  • Melike Kuş Türkmen, İTÜ ARI Teknokent Marketing Communications Director
  • Merve Puhaloğlu Eraslanoğlu, TVekstra, CEO
  • Murat Atay, TVekstra, Co-Founder
  • Osman Badur, Vestel, Deputy General Manager
  • Özlem Zülal, Bupa Türkiye, CMO
  • Sibel Öztürk, CarrefourSA CRM Grup Müdürü
  • Zeynep Ege Dura, Edenred Türkiye, şirketinde Head Of Marketing, Product, CX and CRM
  • Mekan

    İTÜ ARI Teknokent