Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club, bir sonraki aşamaya geçerek yeni dönemde yola topluluk platformu olarak devam edecek.
Bilgi paylaşım platformu olarak konumlanan Marketing Türkiye, topluluk yönetimi misyonuna uygun olarak küresel trendleri ve lokal gelişmeleri izleyerek C Level Club üyelerinin geleceğin iş dünyasına ilişkin bir vizyon yaratıp hazırlanmalarını sağlıyor, yetkinliklerini artırıyor. Bu kapsamda yazılı, görsel, dijital mecralarının yanı sıra dikey alanlarda da sektörlerin gelişim alanlarına ilişkin zirve, konferans ve buluşmalar düzenliyor. “Başarı öne çıkarılmalıdır” yaklaşımıyla araştırmaya dayalı ödüllendirme süreçleriyle bir öğreti ortamı sağlayarak sektör profesyonellerini motive edip, esinlendiriyor. C Level Club 2012’den bu yana şirketlerinde “Chief” düzeyde görev yapan üst yöneticileri teknolojiyle hızla değişen pazar dinamikleri ve tüketici davranışları konusunda an zamanlı bilgilendiriyor.
Şimdi, C Level Club bir sonraki aşamaya geçerek yeni dönemde yola topluluk platformu olarak devam edecek. 18 Ekim’de Etiler Pixi’de “Birlikteliğin Gücü” temasıyla gerçekleştirilen ve C Level Club’ın bir topluluk platformuna dönüştüğünün duyurulduğu lansmana 90’a yakın sektör profesyoneli katıldı. Buluşma Deloitte, Pixi, Pernod Ricard, Karnaval Grup, Digital Panaroma ve Oberons’un katkılarıyla gerçekleştirildi.
“Liderliği sürdürmek hiçbir zaman kolay olmadı”
Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, gecede yaptığı konuşmada, C Level Club’ın 12 yıllık yolculuğuna dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: “2012’den bu yana başarıyla ve kesintisiz olarak sürdürdüğümüz C Level Club bugün ‘Birlikteliğin Gücü’ temasıyla sektör profesyonellerini bir kez daha bir araya getirdi. Lider olmak, liderliği sürdürmek hiçbir zaman kolay olmadı. C level yöneticiler kariyerleri boyunca ya meydan okudular ya da onlara meydan okundu. Önlerinde hep aşmaları gereken bir zorlu zirve vardı” dedi. Özen sözlerini “Biz birlikteliğin gerçek gücümüz olduğunu biliyor, C Level Club’ta birlikte yükselmeye devam ederek yeni zirvelere ulaşmak istiyoruz. Sektöre hayırlı, uğurlu olsun” diyerek sürdürdü.
Deloitte Türkiye Teknoloji ve Transformasyon İş Birimi Lideri Hakan Göl ise konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “12 yıllık bir kulübün yeni nesil bir platforma dönüşümü için bir aradayız. Pazarlama sektöründe Marketing Türkiye önderliğinde yıllardır paydaşları bir arada tutan ve etkileşimli paylaşımlar gerçekleştiren C Level Club’ı, katılımcıların aktif katılım göstermeyi arzuladığı bir platform olarak yeniden hayal ettik. C Level Club’ı, aktif ve katılımcı bir platform olarak düşünürken şu 7 motivasyon noktasını belirledik: Birlikte hareket edelim. Standartları belirleyelim. Pazarlamanın jargonunu oluşturalım. Katma değerli içerik üretelim. Sektör için manifesto oluşturup paylaşalım. Platformda yer alanlara ‘itibar’ sunalım. Üye kabulünü global standartlara göre yapalım…”
İş dünyasının liderleri: clevelclub.com.tr‘de
Gecede C Level Club’ın yenilenen yapısıyla kurgulanan web sitesi de tanıtıldı: “clevelclub.com.tr” Yeni platformla birlikte “C Level Club”a üye olma kriterleri de Deloitte Türkiye iş birliğiyle evrensel kriterler doğrultusunda güncellendi…
C Level Club buluşmaları güçlü bir ana tema üzerinde paylaşımda bulunmak üzere yapılıyor. Bilgilenme, öğrenme veya görüş oluşturma amaçlı toplantılarda geleceğe yön verecek stratejiler, etkileşim alanları ve trendler paylaşılıyor. C Level Club buluşmalarında ayrıca örnek oluşturabilecek vakalar da masaya yatırılıyor. Vakanın önemine uygun olarak incelemeler workshop’larla ya da roundtable oturumlarıyla derinleştiriliyor. Çıkarımlar bir “Executive Summary” olarak C Level Club üyeleriyle paylaşılıyor.
Yeni oluşturulan platformla birlikte bu değer ekosistemine katılmanın yanı sıra etkinliklerle ilgili bilgi paylaşımı da yapılacak.
C Level Club katılımcılara dört ana başlıkta temel değer önerileri sunuyor:
Dönüşüm liderliği
Günümüz iş dünyasında başarıyı ne pazarın kurallarına uymak ne de değişmek getiriyor. Mutlak başarı sıra dışılığın cazibesinde yatıyor. Değişmek işin sadece devamı için… Oysa ki liderlik “dönüşmeyi” gerektiriyor.
Güçlü birliktelik odağında fikir üretimi
Bu sektör bağımsız ortak sorunlar, ortak çözümler demek. Birlikte düşünmek, üretmek, çözüme odaklanan yaratıcı yaklaşımları parlatıyor. Devrim yaratan uygulamalar birer “kendini gerçekleştirme” sürecine dönüşüyor.
Sürdürülebilir başarı / Trend takibi
İçgörünün tek başına iş gördüğü zamanların çok ötesindeyiz. Artık, an zamanlı değişimi takip etmek işin temelini oluşturuyor. Trendleri doğru okuyamayanlar ise oyun dışında kalıyor.
Anlam arayışına rehberlik / Deneyim
Liderin maddi kazanımların ötesinde sorumlulukları var: Her gün yapagelinenin bütün içinde bir anlamı olduğunu hatırlatmak ve kendi arayışında kaybolmamak; hem rehber olmak, hem rehberlik almak…
C Level Club Lansmanı katılımcıları:
• Günseli Özen – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
• Levent Özen – Rota Yayınları Genel Müdürü
• İrem Simay Özen – Watsons Commercial and Marketing Assistant
• Pelin Özgen – Pop Connected Stratejik İletişim Danışmanı
• Murat Çolakoğlu – Loreal Chief Digital and Marketing Officer
• Burak Akusta- Global IT – Cloud Engineering Director
• Sinem Akgül Yılmaz- LC Waikiki Deputy General Manager of Marketing, Communications and Customer Insight
• Barış Sönmez – DeFacto Mağazacılık ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür
• Ferkan Merdan – Vakıfbank Genel Müdür Yardımcısı
• Pelin Hekimoğlu – Arçelik Director, Brand & Marketing Communications
• Selvi Talipoğlu – Hopi Marketing Director
• Onur Özdurak – Samsung Director of MX Product Strategy
• Zeynep Özler – Yıldız Holding Kurumsal İletişim Grup Direktörü
• Nazım Erdoğan – sahibinden.com CMO
• Pelin Çiftçioğlu – Alshaya Group Türkiye Business Director
• Emre Kurtoğlu – Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
• Vildan Yıldırım – Karnaval Marketing, Corporate Communications & Internal Communications Senior Manager
• Gülizar Öcal – Kerevitaş CMO
• Arda Kılıç – Unilever Head of Media
• Aslı Eren Şengezer – Sagra Grup Marketing Director
• Burcu Seherler Algancı – İTÜ ARI Teknokent A.Ş. Manager, Corporate Communications & Event Management
• Atilla Dikbaş – İTÜ ARI Teknokent Genel Müdür
• Eda Özbek – BtcTurk Pazarlama Direktörü
• Gizem Yılancıoğlu Karnaval Media Group Marketing Director
• Onur Gargılı –HepsiAd MD & Group Director Marketing | IMC
• Cem Demiröz – Watsons Türkiye CMO
• Merve Eraslanoğlu – TVekstra CEO
• Murat Atay – Tvekstra Co-Founder
• Zümrüt Yezdani Kedik – Pernod Ricard Türkiye Hukuk, Kurumsal İletişim ve Dış İlişkiler Direktörü
• Cem Eroğlu – Adform, Türkiye MEA Central Asia VP
• Gül Sağır Aydın – TurkNet Chief Growth Officer
• Osman Badur – Vestel Deputy General Manager
• Zümrüt Tamer – Fakir-Hausgeräte GmbH Marketing Retail & E-Commerce Director
• İlknur Aksoy Şen – Tchibo Türkiye Pazarlama ve Ürün Direktörü
• Şirin Işık Humm – Humm Organic General Manager
• Cennet Melis Uslukılınç – English Home Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
• Hazal Evliyaoğlu The Purest Solutions Co-Founder/ CMO & CDO
• Gülnur Uluğ – Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü
• Ayşen Akalın – Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Medya ve İletişim Müdürü
• Efe Çıvgın MNG Kargo – Corporate Communications and Marketing Manager
• Gizem Erenay – Pozitera CMO
• Dilek Çapanoğlu – İstanbul Akvaryum Co-CEO / Board Member
• Hakan Göl – Deloitte Türkiye Teknoloji ve Transformasyon İş Birimi Lideri
• Arda Öztaşkın – Yapı Kredi Kurumsal İletişim ve Sürdürebilirlik Direktörü
• Burçin Çelik – Carrefoursa Deputy General Manager
• Deniz Dikkaya
• Merve Naz Atmaca Blu TV – CMO
• İlkay Keleş – Marka Danışmanı
• Oğuzhan Aslan – Sisal Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
• Banu Soyak – Lenovo Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
• Gülten Ramazanoğlu – GRU Consulting Founder/President
• Beril Alakoç – Akbank, Marka ve İletişim Başkanı
• Orjin İbar – Kimberly Clark CMO
• Gönül Gültekin – Vakko Gıda Grubu CMO
• Suat Sözen – Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı
• Aylin Alpay – TAV CMO
• Tuğba Şen Demirci – MADO Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü
• Sezgin Lüle – Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı
• Ozan Evliyaoğlu – The Purest Solutions Co-Founder / CEO
• Derya Açar Ergüç – SALT İletişim ve Yönetim Direktörü
• Murat Dağlı – Beymen E-Commerce Director
• Duygu Badem Uylukçuoğlu – Vestel, CMO
• Erdem Tolon – Kantar GMY
• Gizem Burcu Bağcı – Penti, Pazarlama Direktörü
• Esra Arslanbaş Kaynak – Otokoç Otomotiv CMO
• Dilge Berktaş Getir – Kurumsal İletişim Direktörü
• Yasemin Şişik Çelikboy – Getir CMO GetirFood CEO
• Emine Coşkun – Ford Trucks Head of Marketing
• İpek Gönen – Lacoste Pazarlama Direktörü
• Sevil Wittmann – Coca-Cola İçecek Head of Group Communications
• Gökçen Akyol Yamaner – Flormar, Global Communication and Creative Director
• Zeynep Ege Dura – Edenred Türkiye Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü
• Tunahan Kafa – Fellas Food CMO
• Gökçe Gencel Kunt – FLO, Chief Marketing & Growth Officer
• Sevilay Kop – Digital Panorama
• Serhan Yılmaz – Google Cloud, Country Channel Leader
• Özge Çolakoğlu – IKEA Türkiye MAPA A.Ş. Marketing Communications Director
• Ali Osman Tüfekçi – La Vita, CMO
• İsmail Polat – Oberon PR & Event Kurucusu
• Özlem Karşıyakalılar – Ingage Chief Bussines Strategy Officer
• Jülide Müftüoğlu – Pernod Ricard Corporate Communications Specialist
• Tuğçe Noyan – Casper Türkiye Corporate Communications Executive
• Tuğba Parlak – We Link You Co-Founder
• Ferruh Altun – Marketing Türkiye Haber Müdürü
• Sena Tufan – Marketing Türkiye Editörü
• Banu Gökbaşak – Marketing Türkiye Etkinlik Sorumlusu
• Betül Atli – Marketing Türkiye Reklam Sorumlusu