Geri
Ekim 3, 2024

“Bayrak Taşıyıcı Marka” olmanın sırrı C Level Club’da konuşuldu

Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club buluşmaları hız kesmeden devam ediyor. 2 Ekim 2024 akşamı Vestel ve Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu’nun ev sahipliğinde Zorlu Eataly Terrazza’da buluşan C Level Club üyeleri gündemi değerlendirdi.

 

Toplantıda katılımcılar, 25 yıldır sektöründe ihracat şampiyonu olan, 160’tan fazla ülkede tüketicilere teknolojilerini ulaştıran ve Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Bayrak Taşıyan Markalar” araştırmasında ilk akla gelen marka olan Vestel’in “Bayrak Taşıyan Marka Olma” stratejilerini Duygu Badem Uylukçuoğlu’ndan dinledi…

 

Marketing Türkiye C Level Club katılımcıları:

Günseli Özen, Marketing Türkiye, Genel Yayın Yönetmeni

Duygu Badem Uylukçuoğlu, Vestel, CMO

Burçin Çelik, CarrefourSA, Executive Committee Member / Deputy General Manager

Cem Eroğlu, Adform, Türkiye MEA Central Asia VP

Emre Kurtoğlu, Teknosa, Chief Marketing Officer (CMO) & Digital Commerce Officer

Ferkan Merdan, VakıfBank, Executive Vice President

Gülten Ramazanoğlu, GRU Consulting, Founder/President

Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü

Mehmet Uçan, Ülker Kurumsal İletişim Direktörü

Merve Eraslanoğlu, TVEkstra, CEO & Co-Founder

Merve Naz Atmaca, Blutv, CMO

Murat Atay, TVEkstra, Co-Founder

Murat Nur Çolakoğlu, L’Oréal, Chief Digital and Marketing Officer

Mustafa Nazım Erdoğan, Sahibinden.com, CMO

Osman Badur, Vestel Deputy General Manager

Zeynep Özden, Türk Telekom, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı

 

 

Bayrak taşıyıcı markalar

Bayrak taşıyıcı markalar – 2

Bayrak taşıyıcı markalar – 3

  • Mekan

    Zorlu Eataly Terrazza