Değer Önerisi
Motivasyonumuz ve Prensiplerimiz
C-Level, aktif ve katılımcı bir platform!
- Birlikte hareket edelim.
- Standartları biz belirleyelim.
- Pazarlamanın jargonunu biz oluşturalım.
- Katma değerli içerik üretelim.
- Sektör için manifesto oluşturup paylaşalım.
- Platformda yer alanlara “itibar” sunalım.
- Üye kabulünü global standartlara göre yapalım.
Başvuru – Uzmanlık
Alanları Seçimi
CMO’ların günümüzde ve gelecekte markalara yön
verebilecekleri 4 başlık altında 12 temel uzmanlık
alanı bulunuyor:
Marka inovasyonu ve yaratıcılık.
Müşteri odaklı tasarım ve inovasyon ile desteklenen müşteri, portföy
ve marka stratejisi.
Kazanan müşteri deneyimini sunma.
Pazarlama operasyon modelini dönüştürme.
Veri, teknoloji ve analitikten faydalanma.
C Level Club
Bileşenleri
Web Sitesi (Görünürlük)
Tüm başvurular web sitesi üzerinden alınacak, web sitesi tüm sürecin yönetildiği bir platform olarak kullanılacak.
Gelişim
Marketing Türkiye liderliğinde C-Level Club üyeleri belirli periyotlarda fiziksel olarak bir araya gelecek.
Bu buluşmaları ekosistem oyuncuları içerik ve finansal olarak destekleyecek.
Buluşma içerikleri sonuç raporları ile (yuvarlak masa notları, manifestolar, sektör görüşleri vb. formatlarda) C-Level Club üyeleri ve/veya halka açık şekilde paylaşılacak.
İçerik Üretimi ve Paylaşımı
Ekosistem paydaşları, araştırma şirketleri, danışmanlık firmalarının raporları öncelikli olarak C-Level Club üyeleri ile paylaşılacak.
İçeriklere dönük ihtiyaçlar üyeler tarafından oluşturulacak bir Çalışma Grubu ve Marketing Türkiye tarafından belirlenecek.
Araştırma
C-Level Club üyelerinin aktif katılımıyla gerçekleştirilecek periyodik araştırmalarda görev alınacak ve paylaşılacak.
Ekosisteme İlişkin Görüş ve Öneriler
C-Level Club üyelerinin aktif katılımıyla gerçekleştirilecek periyodik araştırmalarda görev alınacak ve paylaşılacak.
Süreç – Üye Deneyimi ve Statüler
Üyeler için başvuru aşamasından ekosistemi besleyecek aksiyonlara kadar platformdaki farklı temas noktalarından beslenmeleri ve katkı sağlamaları
hedeflenmektedir.
Üye Başvurusu
Web sitesi üzerinden aday başvurusunu
yapar ve takip eder.
Üyeliğe Kabul ve Görünürlük
Değerlendirme sonucunda üyeliğe kabul edilen adaya geri bildirimde bulunulur ve çalışma grupları ile buluşturulur.
İçerik Üretimi
Üyeler belirli bir plan/moderasyon dahilinde içerik üretir, katkı sağlar, araştırmalara katılır.
Değerlendirme
Marketing Türkiye ve Deloitte tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda değerlendirme yapılır.
Çalışma Gruplarına Katılım
Kabul edilen üye çalışma grubunda aktif katılım gösterir.
Paylaşım
Üyeler kapalı bir grup ortamında
rahatlıkla paylaşım yapar, grubun bilgi birikimini arttırır ve paylaşım ortamını güçlü tutacak şekilde sorumluluk alır.