Geri
Aralık 25, 2023

C Level Club’da Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı Keşfedildi

Ses mecrası üzerine yapılan pek çok araştırma, pazarlama dünyası için “sesin” hayati bir öneme sahip olduğunu ortaya koyuyor. Peki, bu durum Türkiye’de nasıl karşılık buluyor? Karnaval Media Group tarafından yapılan “Türkiye’nin Dijital Ses Tüketim Araştırması” tam da bu noktadan referansla ses mecrasının Türkiye’deki durumuna dair tüm bilinmezlikleri aydınlatmayı amaçlıyor… 25 Aralık 2023, Pazartesi, Touché, Zorlu PSM’de gerçekleştirilen özel bir buluşmayla kapsamlı araştırmanın sonuçları Marketing Türkiye C Level Club üyeleriyle paylaşıldı…

Araştırma sonuçlarından yola çıkarak Türkiye’nin ses haritasını mercek altına alan etkinlik, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura’nın açılış konuşmalarıyla başladı. Ardından Karnaval Media Group CEO’su Burak Can, YouGov Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Dijital Ses Tüketim Araştırması”nın çarpıcı sonuçlarını Marketing Türkiye C Level Club üyeleriyle paylaştı.

“Türkiye’nin Dijital Ses Tüketim Araştırması”nın öne çıkan kimi verileri:

  • Türkiye’de dijital ses dinleme oranı: Yüzde 75
  • Türkiye’de günlük radyo dinleme oranı: Yüzde 55
  • Dijital cihazlardan radyo dinleme oranı: Yüzde 58
  • Podcast’in bilinirlik oranı: Yüzde 60
  • Podcast dinleme oranı: Yüzde 19
  • Sesli kitap dinleme oranı: Yüzde 12

Katılımcılar merak duygusunun tetiklendiği buluşmada; Türkiye’de ses mecrasının gelişimi ve fırsat alanları keşfederken, gece boyunca JoyFM’den DJ Barthez eşliğinde müziğe doydu.

Gecenin sürprizi ise ünlü caz sanatçısı, piyanist ve besteci Kerem Görsev oldu. C Level Club katılımcıları Görsev’in interaktif bir deneyim olarak kurguladığı canlı performansı dinleme şansı yakaladı.

Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları:

  • Ahmet Pura, RVD Başkanı
  • Alp Hazar Büyükçulhacı, Marketing Türkiye Strateji ve Medya Sorumlusu
  • Ayşen Akalın, Eczacıbaşı Medya, Kurumsal İletişim, Dijital Pazarlama Müdürü
  • Azra Zeyrek, İpekyol CMO’su
  • Betül Atlı, Marketing Türkiye Reklam ve Etkinlik Sorumlusu
  • Burak Şenbudak, TROY Apple Premium Reseller & Artı Bilgisayar Corporate Communications & Marketing Group Manager
  • Burcu Burgazlı, Tatil Sepeti Brand Manager
  • Cem Demiröz, Watsons CMO’su
  • Duygu Su Ocakoğlu, Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü
  • Ece Bagatar Uslu, Amazon CMO’su
  • Emre Kurtoğlu, Teknosa CMO’su
  • Ender Uslu, Infront Türkiye Genel Müdürü
  • Esin Uşak, Ziraat Bankası Kampanya ve Pazar Geliştirme Yönetimi Yöneticisi
  • Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü
  • Gizem Burcu Bağcı, Penti Pazarlama Direktörü
  • Gizem Yılancıoğlu, HD Holding (HD İskender, Pidem, Makarnam) Pazarlama Direktörü
  • Gönül Göral Öztürk, VakıfBank Kurumsal İletişim Başkanlığı
  • Gül Sağır Aydın, HOPİ CMO’su
  • Günseli Özen, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
  • Hümeyra Kaya, TROY Apple Premium Reseller & Artı Bilgisayar Kurumsal İletişim ve Pazarlama Uzman Yardımcısı
  • İlknur Aksoy, Şen Tchibo CMO’su
  • Mehtap Alp, Mutfak Sanatları Akademisi Marketing & Digital Transformation
  • Murat Çolakoğlu, Loreal Türkiye Kurumsal Dijital ve Pazarlama Direktörü
  • Nazım Erdoğan, Sahibinden.com CMO’su
  • Nilüfer Kenar, Türkiye İş Bankası Marka Bölüm Yönetmeni
  • Osman Badur, Vestel CMO’su
  • Özge Akçizmeci, YouGov Genel Müdürü
  • Selvi Talipoğlu, HOPİ Pazarlama Direktörü
  • Sinan Seha Türkseven, Petrol Ofisi CMO’su
  • Sitare Baras, Mutfak Sanatları Akademisi Direktörü
  • Suat Seçgin, Halkbank Direktör
  • Tolga Ünvan, MediaMarkt, CMO’su
  • Zeynep Durusu, OPEL Pazarlama Direktörü
  • Mekan

    Touché, Zorlu PSM