Marketing Türkiye tarafından üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformu olan C Level Club yılın ilk buluşmasında kapılarını eşsiz bir deneyimle açtı. Kahve Dünyası iş birliğiyle 12 Mart Salı günü Kahve Dünyası’nın Zeytinburnu’ndaki fabrikası “Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi”de gerçekleşen etkinlikte pazarlama dünyasının üst düzey yöneticileri yeni yeme-içme trendlerini dinledi, Kahve Dünyası’nın tecrübesiyle adım adım nasıl çikolata yapıldığını öğrendikten sonra Kahve Dünyası’nın atölyesinde kendi çikolatalarını da yapma fırsatı buldu.
Doğru tasarlanmış bir müşteri yolculuğu; bağlılığın, keyifli bir yeme içme anının ve iyi bir deneyimin temelini oluşturuyor. Yeme-içme motivasyonunu, doğru bir deneyimle birleştirmenin etkisini yeme-içme trendleri üzerinden anlatmak, hatta yaşatmak için kolları sıvayan C Level Club pazarlama profesyonellerini Kahve Dünyası’nın yaşatacağı benzersiz deneyime davet etti. 12 Mart salı günü kahvaltıyla başlayan etkinlikte pazarlama yöneticileri, yeme-içme motivasyonunu, doğru bir deneyim ile birleştirmenin etkisini Mustafa Dalcı’dan dinledi. Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi’de üretilen çikolataların nasıl üretildiklerini öğrenmek için fabrikayı gezen katılımcılar atölyede kendi çikolatalarını da ürettiler.
Lezzet dolu bir deneyim
Kahve Dünyası uzun yıllardır sektördeki varlığını sürdürerek hem kendini geliştiren hem de müşterisinin sadakatini kazanan bir marka. İlk mağazasını 2004 yılında açan ve bugün yurt içinde 35 ilde 180 mağazası, yurt dışında ise 13 mağaza ve satış noktası bulunan marka kahve, çikolata, unlu mamul, dondurma ve fit lezzetler kategorilerinde bini aşkın ürün çeşidini tüketicilerine sunuyor. Kahve Dünyası’nın C Level Club ile lezzetlerini bir deneyime dönüştürmek için pazarlama profesyonellerini davet ettiği fabrikası birçok alanda sektörde ilk olma özelliğini taşıyor. Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi’nin daha önce eski bir iplik fabrikası olduğunun altını çizen Kahve Dünyası Kurumsal İletişim Yöneticisi Burcu Uyanık, fabrikayı dekorasyonu ve atmosferiyle daha da eski bir çikolata fabrikasına dönüştürdüklerini söyledi. Misafirlerine sundukları ürünlerin yüzde 95’ini kendi bünyelerinde ürettiklerini ifade eden Uyanık Fabrika Veliefendi’nin hem bir fabrika hem bir deneyim mağazası hem de bir müze olma özelliğini taşıdığı bilgisini de katılımcılarla paylaştı. Katılımcılar fabrikayı bir müze gibi gezerken hem taze dondurmanın tadını deneyimledi hem de Kahve Dünyası’nın çikolata tecrübesiyle kendi çikolatalarını yaptılar.
Akıllı mutfak yemek yapma kültürünü değiştirecek
Userspots’un hazırladığı kapsamlı bir yeme-içme trendleri raporunun da paylaşıldığı etkinlikte Userspots Kurucu Ortağı Mustafa Dalcı gelecekte hayatımıza girecek teknolojileri katılımcılara aktardı. “İnovasyon yapmak şirketler için sisli bir yolda otomobil kullanmak gibi” benzetmesini yapan Dalcı, “biz görüş mesafesini artırmak için çalışıyoruz” dedi. Sunumun en dikkat çeken başlıklarından biri de akıllı mutfak konseptiydi. Amerika’da yeni yeni yayılmaya başlayan kendi kendine yemek yapan tencere ve ev aletlerinin 10 yıl içinde hayatımıza gireceği ve yemek yapma kültürünü kökünden değiştireceği de Mustafa Dalcı tarafından katılımcılara aktarıldı.