Gülten Ramazanoğlu

GRU Consulting Agency President
C Level Club Üyesi
Özgeçmiş

Gülten Ramazanoğlu (3 Nisan, Adana), 22 yıllık pazarlama ve iletişim deneyimiyle, şu anda kurucusu olduğu GRU Consulting Agency'nin Ajans Başkanlığı görevini yürütmektedir.

 

Dünya devi global şirketlerde pazarlama ve iletişim alanlarında 20 yıldan fazla süredir üst düzey pozisyonlarda çalışmış; Beymen, Ericsson, Uber, Tiktok, Zip. Co gibi şirketlerde önemli sorumluluklara sahip olmuş ve tüm bu şirketlerin pazarlama, iç ve dış iletişim stratejilerini yöneterek uygulamalarıyla birçok başarılı projeye imza atmıştır.

 

İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü’nden’nden mezun olduktan sonra, ABD’nin önde gelen okullarından Northwestern Kellogg School of Management’ta Strategy of Leadership ve Business Marketing Strategy alanlarında sertifika programlarını tamamlamış, ayrıca pazarlama, medya ve devlet ilişkileri, iç iletişim konularında global bir çok eğitim programlarında bulunmuş uzmanlık alanını derinleştirmiştir.

 

Kariyerine 2002 yılında Beymen'de Medya ve Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak başlayan Ramazanoğlu, 2005-2018 yılları arasında teknoloji devi Ericsson’da Türkiye & İsrail Pazarlama İletişimi Yöneticisi, Ericsson Türkiye & İran İletişim Direktörü ve son olarak Ericsson Türkiye Pazarlama ve İletişim Başkanı olarak çeşitli üst düzey pozisyonlarda görev yapmıştır.

 

Sonrasında, 65 ülkede, 600'den fazla şehirde hizmet veren Uber’de Türkiye  Kurumsal İletişim ve Kriz İletişim Başkanı olarak görev aldıktan sonra, 2021 yılında TikTok (Bytedance) Dubai’de Türkiye’den sorumlu  İletişim Başkanı olarak küresel yaratım ve etkileşim platformları geliştirme çalışmalarını sürdürmüştür. 2021-2023 yılları arasında ise Avustralyalı bir BNPL şirketi olan Zip.co'da Pazarlama ve İletişim Başkanı ve İcra Kurulu üyesi olarak görev yapmıştır.

 

Tüm bu deneyimlerini aktarmak amacıyla kurduğu GRU Consulting Agency ile kurumlara, kurum yöneticilerine ve başkanlarına, kurumsal iletişim, iç iletişim, kriz iletişimi, marka yönetimi, medya ilişkileri, yönetici itibar yönetimi, etkinlik yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk, pazarlama stratejileri gibi alanlarda, her müşterinin benzersiz ihtiyaçlarına yönelik stratejiler geliştirerek danışmanlık hizmeti sunmaktadır. Samimiyet, güven, küresel perspektif, global deneyim ve bilgi, dürüst iletişim gibi temel değerlerle, müşterilerine kapsamlı çözümler sunarken, iş ortaklarıyla kurduğu güçlü iletişim stratejileriyle sürdürülebilir büyümeyi hedeflemektedir ve aynı zamanda insan odaklı yaklaşımıyla, iş ortaklarına sadece bir ajans müşterisi olmadıklarını, aynı zamanda bir yoldaş ve işbirliği içinde bir topluluk üyesi olduklarını vurgulamaktadır.