Murat Atay

TVekstra Co-Founder
C Level Club Üyesi
Özgeçmiş

Marmara Üniversitesi’nden sonra Bilgi Üniversitesi MBA’den mezun olan Murat Atay, iş hayatına üniversite yıllarında kendi şirketini kurarak başlamış, sistem mühendisliği, donanım hizmetleri ve şirketlerin yazılım ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmuştur. Kendi girişiminin ardından kurumsal kariyerine adım atan Atay, Vodafone Türkiye’nin ilk satın alım sürecinden itibaren 10 yıl boyunca pazarlamanın farklı alanlarında görev almıştır.

 

Ticari sözleşme yönetimi, iş geliştirme ve iş ortaklıkları ekosistemi konularında geniş deneyime sahip olan Atay, kurumsal pazarlama, fiyatlama, ürün yönetimi, strateji, bağlılık programları ve kitle yönetimi, mobil pazarlama, reklam ve katma değerli hizmetler (VAS) alanlarında uzmanlık sahibidir. Stratejik programları başarıyla hayata geçirme, pazar payını artırma ve müşteri sadakati sağlama konularında güçlü bir geçmişe sahiptir.

 

Vodafone Türkiye’de Affiliate & Partner Programlarını yönetmiş, Vodafone Türkiye Sadakat Programı’nı (Avantaj Cepte) hayata geçirmiş ve ortak pazarlama stratejilerini başarıyla yürütmüştür. Teknoloji çözüm ortakları ve dijital pazarlama ajanslarını içeren iş ortaklığı ekosistemlerini kurarak yönetmiş, Mobil Pazarlama & Reklam İş Birimi’ni kurarak iki yıl içinde adil payın üzerinde + yüzde 8 pazar payına ulaşmıştır. Ayrıca, katma değerli hizmetler (VAS) alanında iş ortaklarıyla yenilikçi çözümler geliştirmiştir.

 

Kurumsal kariyerinin ardından girişimciliğe adım atan Atay, 2017 yılında ortağı ile birlikte TVekstra’yı hayata geçirmiştir. Kurucu ortak olarak, TVekstra’yı 100’ün üzerinde TV kanalına, markalara ve reklam ajanslarına hizmet veren bir şirket haline getirmiştir. Şirket bünyesinde iş geliştirme, ürün yönetimi, yeni gelir kaynakları oluşturma ve gelir büyütme rollerini üstlenmektedir.